2013 m. rugpjūčio 12 d., pirmadienis

Stebėtojo pedagoginė praktika
Stebėtojo praktika atliekama nuolatinių ir ištęstiniųII kurse. Jos apimtis 4 (6 ECTS) kreditai. Į praktiką išeinantis studentas turi būti išklausęs sveikatos ugdymo, psichologijos, pedagogikos įžanginius kursus.


Stebėtojo praktikos paskirtis – ugdytis praktines bendrakultūrines, bendrąsias, profesines ir specialiąsias kompetencijas stebint, analizuojant, reflektuojant pedagoginį procesą.

Stebėtojo pedagoginė praktika atliekama Lietuvos progimnazijų 5–8 klasėse, pagrindinių mokyklų 5–10 klasėse arba gimnazijų 1–2 klasėse. Praktikos metu studentai stebi 10–12 informacinių technologijų ir kitų dalykų pamokų. Pasibaigus praktikai studentas rašo savianalizę, kurioje mėgina vertinti mokytojo darbą atlieka informatikos didaktikos, edukologijos, sveikatos ugdymo ir psichologijos užduotis. Pasibaigus praktikai studentas rašo ataskaitą, kurioje aprašo stebėtą pedagoginį procesą.

Praktikos uždaviniai:

1.   Susipažinti su mokykla, jos struktūra, ugdymo proceso organizavimu, pedagogų kolektyvu (mokytojų skaičiumi, jų kvalifikacinėmis kategorijomis), informacinių technologijų mokytojais, informacinių technologijų (ar matematikos ir informacinių technologijų) mokytojų metodine grupe ir jos veikla, mokyklos tradicijomis, pasiekimais, elektronine skaitykla (jeigu yra), mokinių skaičiumi. Savarankiškas darbas susipažįstant su mokyklos nuostatais, vidaus tvarkos taisyklėmis, IT mokytojo pareigybių aprašais.
2.  Susipažinti su informacinių technologijų kabinetu (kabinetais), jo apipavidalinimu, įranga, kabinete esančiomis bei kompiuterinėmis mokymo priemonėmis ir jų naudojimu.
3.   Susipažinti su mokyklos bibliotekoje arba informaciniame centre sukaupta literatūra, skirta informacinių technologijų mokymui (vadovėliais, informatikos ar informacinių technologijų didaktikos leidiniais ir kt.).
4.  Susipažinti su informacinių technologijų mokytojo darbo specifika: savaitiniu darbo krūviu (vedamų pamokų skaičiumi; pasiruošimu pamokoms, nepamokinės veiklos organizavimu), kvalifikacijos kėlimu (seminarai, kursai, mokymai), informacinių technologijų mokymo mokykloje aktualijomis, informacinių technologijų renginiais, skirtais mokyklai/mokiniui.
5.   Susipažinti su Bendrosiomis IT mokymo programomis kaip pagrindiniu ugdymo turinį reglamentuojančiu dokumentu. Ilgalaikių IT mokymo planų nagrinėjimas.
6.   Susipažinti su reikalavimais spausdintinių ir/ar elektroninių dienynų pildymui.
7.  Stebėti 10–12 informacinių technologijų ar kitų dalykų mokytojų vedamų pamokų ir parašyti bendrą stebėtų pamokų ataskaitą (pamokų skaičius, jų tematika, kuriose klasėse jos vyko, naudotos mokymo priemonės). 8 stebėtas pamokas užpildo pagal pateiktą pamokos stebėjimo protokolą.


Kuruoja Ramūnė Motiejūnaitė:
Sveikatos ir fizinio ugdymo katedra, 209 kab., el. paštas ramune.motiejunaite@leu.lt tel.: 867446552

EDUKOLOGIJOS UŽDUOTYS.
Kuruoja doc. dr. Emilija Urnėžienė <emilija.urneziene@leu.lt>

PSICHOLOGIJOS UŽDUOTYS
Kuruoja Audrius Ivanauskas <audrius.ivanauskas@leu.lt>

INFORMATIKOS DIDAKTIKOS UŽDUOTYS
Kuruoja Jūratė Valatkeviciene <jurate.valatkeviciene@leu.lt>




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą